Story | About | Goodies | Friends
Disclaimer
 photo DSC_0107_526F672Cdddd_zps15f1cb66.jpg

Here, Nad's Adnan Official Blog
Having a Great Day Stalker.

Big Claps
Template: Bubu Lalola
Basecode: Aina Syaza
Editor: Nad's Adnan
shout here
This ! Follow me on

( All Right Reserved | Protected )


SYAMSURI AMRI B SYAFRIZAL
Dah 2 tahun, aku tinggalkan blog ni . Berhabuk dah rasanya , cerita yang ada dalam ni pun , dah tinggal kenangan. Hari ni , untuk kali pertama after 2 years aku menyepi . Aku nak share something dekat sini. 2016, aku mula kan hidup baru, dengan orang yang baru .

 Dia " syamsuri amri b syafrizal" . Sayang, saya minta maaf kalau awak buka blog saya & baca kisah kisah lama saya , membuatkan awak sakit hati . Percayalah semua tu hanya tinggal memori yang saya pun dah taknak ingat lagi . Sekarang saya ada awak, saya nak create memori baru dalam hidup saya dengan awak . Sekarang awak laa satu satunya orang yang penting dalam hidup saya selain daripada family saya . Dah 4 tahun kan kita berkawan , tapi saya tak sangka , kawan yang saya tinggal 4 tahun yg lalu , sekaramg jadi orang yang paling bermakna dalam hidup saya.

Maybe itu la orang kata " kalau jodoh tak kemana" kan ? Haha . Saya harap biarlah jodoh ni kekal sampai bila bila. Saya dah penat nak start all over again dengan orang lain . Biarlah awak jadi yang terakhir . Say sayang sangat dekat awak . Terima kasih kerana hadir dalam hidup saya , bahagiakan saya, berkorban segala galanya untuk saya . Saya hargai .

Okay laa , sampai sini je untuk hari ni . Kalau ada masa saya post lagi . Iloveyousomuch sam . Anyway happy 6 monthiversarry sayang 💕


OLD
Black Moustache