Story | About | Goodies | Friends
Disclaimer
 photo DSC_0107_526F672Cdddd_zps15f1cb66.jpg

Here, Nad's Adnan Official Blog
Having a Great Day Stalker.

Big Claps
Template: Bubu Lalola
Basecode: Aina Syaza
Editor: Nad's Adnan
shout here
This ! Follow me on

( All Right Reserved | Protected )


ALONE

esok dia dah nak berangkat.hmm,sumpah aku risau gilaaaa :( dia pun bukannya sihat sangat.dia pergi dengan siapa pun aku tak tahu,berapa lama pun aku tak tahu. yang aku tahu dia berangkat ke indonesia, itu je. "ya allah,lindungilah dia di sana dan kau berkatilah kehidupannya ya allah.kuatkanlah hatinya juga kesihatan yang baik untuknya" .aku taknak kau pergi tinggalkan aku sendiri di sini.tetapi apa boleh buat.kau tetap dengan pendirian kau.cuma 3 minggu sahaja lagi, semua masalah antara aku dengan kau akan selesai. kenapa kau harus buat keputusan terburu-buru.

kerana ikut perasaan kecewa,kau sanggup tinggalkan semua orang yang sayangkan kau di sini,sanggup abaikan pelajaran dan sanggup biarkan aku berseorangan.kau sendiri kata,"jangan sebab lelaki,kau hancurkan masa depan kau" tapi kau? ya allahhhhhh, kenapa sayang? kenapa sejauh itu permikiran kau. kau fikir dengan cara macam tu,kau boleh lari dari masalah.

kau salah sayang,semakin kau jauhkan diri daripada masalah.selagi itu ia datang menghampiri.kau takkan boleh lari dari kenyataan tu.kalau ikutkan hati aku, aku marah pada kau. sebab apa, sebab kau bodoh!!!!!!!! bodoh nak pergi tinggalkan aku jauh jauh.kau bodoh!! :'( aku sayangkan kau tahu tak. sayang weyh!!!!!!!! aku pun boleh jadi gila macam ni.aku tak minta semua ni jadi , kau faham tak !!!!!!!!!
*lap air mata*

tolong lah, jangan seksa aku macam ni. :'( tolonglahhhhhhhhhh.aku merayu dengan kau.airmata aku tak henti henti menitis sejak tahu kau ingin pergi ke sana.tiap tiap hari,aku teringatkan kau. aku rindu fad yang dulu. aku rindu dia. :'( terlalu banyak kenangan antara aku dengan kau sepanjang perkenalan kita. suka dan duka,tangis dan tawa,kita sama sama lalui. sekarang,jika kau pergi siapa yang akan jaga aku,teman aku,happykan aku, siapa fad ? :'(

andai tuhan beri aku pilihan sama ada, memilih hidup demi kau, atau mati demi kau? aku sanggup mati demi kau.untuk apa aku hidup demi kau.sedangkan hati aku selalu sedih,mata aku selalu menangis, fikiran aku selalu terfikirkan kau,tangan aku selalu nak genggam tangan kau,bibir aku selalu sebut nama kau.tapi kau langsung tak fikir dan peduli. untuk apa!!!!!!!!!!

sumpah aku tak kuat,dan aku tak tahu siapa lagi yang faham,apa aku rasa sekarang.tapi aku sedar masih ada Allah yang memahami aku dan tahu apa yang terbaik untuk aku. jika ini dipanggil dugaan,aku redha dan pasrah.tapi fad,perlulah kau tahu satu perkara,yang aku akan tetap menunggu. hingga ajal menjemput aku.

dan jika itu yang terbaik untuk kau,baiklah. aku terima dengan hati yang terbuka. jagalah diri kau baik-baik di sana.doa aku sentiasa mengiringi kau. #bisik - "aku sayangkan kau safwad,terlalu sayang. izinkan aku meyimpan semua kenangan antara aku dengan kau walaupun perit untuk aku ingat"




OLD // NEW
Black Moustache