Story | About | Goodies | Friends
Disclaimer
 photo DSC_0107_526F672Cdddd_zps15f1cb66.jpg

Here, Nad's Adnan Official Blog
Having a Great Day Stalker.

Big Claps
Template: Bubu Lalola
Basecode: Aina Syaza
Editor: Nad's Adnan
shout here
This ! Follow me on

( All Right Reserved | Protected )


alhamdullilah :)

5:03 PM - 21 Jun 12
-
 tengah tweet-tweet tiba tiba keluar nama fad lavegas. #gosok mata,betul ke ni.
Ya Allah,faddddddd :D #menjerit. alhamdullilah,aku reply balik tweet dia tadi.aku tunggu punya tunggu still tak ada apa-apa respon, #hati mengeluh. tak mengapa lah :D ,walaupun cuma itu yang sempat dia katakan. sudah cukup buat aku gembira dan kembali senyum."aku rindu gila kat kau sayang.rindu gilaaa,rasa nak peluk-peluk je kau sekarang ni.satu ucapan kau memberi seribu makna buat aku.aku akan tunggu kau balik sayang,aku akan tunggu.jaga diri kau baik-baik dekat sana ok. aku selalu doakan kau di sini :) "

"Ya Allah lindungilah dia dan keluarganya.walaupun mereka belum sah menjadi sebahagian dari keluargaku,aku sudah lama menganggap mereka seperti saudara-saudaraku.lindungilah mereka,berkatilah mereka,lancarkanlah perjalanan mereka.aku amat menyayangi mereka ya allah.makbulkanlah doa hambamu ini,hanya padamu aku meminta,hanya padamu aku berserah.AMIN "


OLD // NEW
Black Moustache