Story | About | Goodies | Friends
Disclaimer
 photo DSC_0107_526F672Cdddd_zps15f1cb66.jpg

Here, Nad's Adnan Official Blog
Having a Great Day Stalker.

Big Claps
Template: Bubu Lalola
Basecode: Aina Syaza
Editor: Nad's Adnan
shout here
This ! Follow me on

( All Right Reserved | Protected )


please,don't break it !


aku rindu kat safwad, tak sabar nak jumpa dia. hmmm~ sampai aku tak boleh tidur.excited punya pasal.
pagi-pagi lagi aku dah bangun ,then sementara tunggu dia habis sekolah. aku singgah dekat tempat kerja aku dulu.
aku sampai je dekat tempat kerja dalam 7 minit. dia call. kata dia tengah tunggu bas. aku pun gerak lah dari situ.


dan seperti biasa. aku sampai awal dari dia. tunggu dia boleh tahan jugaklah kejapnya. XD
then, dah tunggu punya kejapnya.dia pun text aku suruh tunggu dekat pintu depan TS.
nasib baik,tak lama berdiri depan tuh tunggu dia. dari jauh aku dah nampak dia. perghhhhhh~ kacaknya .
dia datang je kat aku,dia dah tergelak-gelak. pelik aku~ hm , biarlah aku dah biasa nampak dia macam tuh.


lepas tuh kan, kiteorang pergilah jalan-jalan.ke hulu ke hilir takde arah tuju.
last-last buat keputusan,pergi tengok wayang. dahla dalam wayang tuh sejuk. aku,dengan pakai lengan pendeknya.hmmm memang bajak :( .tapiiiiiiii, nasib baiklah ada abang fad aku ni. dia peluk aku dari awal sampai habis.then aku sandar dekat bahu dia weeeee~sweet tak. haha



sampai nak dekat pukul 8.30 ,dia cakap dia lapar.aku temanlah dia beli aiskrim kat mcd,then baru pergi makan dekat ali mama.borak-borak semua dengan dia,tiba-tiba dia tunjuk dekat aku, darah keluar dari mulut dia.firstly,aku ingat dia main-main.sebab darah tuh cair. lepas tuh,kali ketiga dia ludah. memang pekat gila darah tuh. time tuh rasa nak gugur jantung aku. dalam kepala ni,macam-macam hal yang aku fikir. dia kenapa ? dia sakit ke ? :( bila aku tanya,dia cakap sakit biasa. dan cuma seorang je yang tahu tentang hal tuh. dia asyraf aronz. kawan baik fad.dan dia ada cakap kat aku,yang di nak buat medical check up.

aduhhh~ lagilah,seriau hati aku.time tuh,aku dah badmood.dalam hati aku cuma risaukan tentang dia je.sampai aku menangis depan dia.


dan sebelum kiteorang gerak balik,aku tanya dia buat kali ke-2 face to face. apa status aku dengan dia sekarang. then,macam biasa.dia suka tukar topik. sampai satu tahap aku tak tahan,aku blah dari ali mama. tinggalkan dia sorang-sorang kat situ. dah separuh jalan.dia call.aku tak angkat.then ada mesej masuk.
"u seriously i tak larat nak
bangun.please datang sini balik :'( . kalau ikutkan sikap ego,aku tk kan patah balik.tapi sebab sayangkan dia. aku buat keputusan patah balik ke ali mama.



sampai kat situ.dia cakap dengan aku. aku buat tak tahu. duduk pun jauh-jauh.5 minit lepas tuh,kiteorang gerak balik. dan sampai dekat monorail. dia suruh aku duduk.sebab nak cakap sesuatu. dekat situ la,pukul 9.54 pm, dia cakap dekat aku.yang aku tak payah tunggu dia lagi.
mulai dari hari ini kita couple.aku terus,pandang muka dia. betul ke ni?aku tak mimpi ke ?ya allahhhhhhhhhhhh.alhamdullillah.akhirnya,jodoh berpihak juga disebelah aku.akhirnya, penantian aku selama 3 bulan berakhir pada 06.03.2012 :)


                                                           


                                                                         


                   janji dengan saya :                       
   jaga hubungan kita baik-baik,percaya antara satu sama lain.
orang sekililing akan buat apa saja,
 untuk retakkan hubungan saya dengan awak.
               dan saya tak nak sampai hal tu terjadi.                     .


                                                      
                                                        








OLD // NEW
Black Moustache