Story | About | Goodies | Friends
Disclaimer
 photo DSC_0107_526F672Cdddd_zps15f1cb66.jpg

Here, Nad's Adnan Official Blog
Having a Great Day Stalker.

Big Claps
Template: Bubu Lalola
Basecode: Aina Syaza
Editor: Nad's Adnan
shout here
This ! Follow me on

( All Right Reserved | Protected )


kenapa aku :(



sejak pertama kali saya kenal awak, saya tanya pada diri saya. kenapa saya sayang awak ? kenapa saya cinta awak?kenapa saya rindu awak ?kenapa saya perlukan awak? kenapa semuanya tentang awak. kenapa ? :'( mencintai awak,sesuatu hal yang paling berharga dalam hidup saya. yang saya tak dapat beli dengan wang ringgit.segala kesabaran,ketabahan yang saya korbankan selama ni. semua sebab saya cintakan awak safwad :'(


berapa kalipun awak sakitkan hati saya,berapa kalipun awak buat saya menangis. cinta saya tak pernah penat maafkan kesilapan awak dan kejar cinta awak. sebab bagi saya,apa pun masalah yang datang pada saya dan awak.itu semua dugaan yang harus saya tempuh. tapi saya tak kuat ,tak kuat tempuh semua ni sorang-sorang tanpa awak di sisi saya :'(
bila awak buka hati awak untuk terima saya,saya bersyukur kepada tuhan.kerana beri saya kesempatan untuk memiliki awak, menyayangi awak,dan menjaga awak. dan saya berterima kasih kepada awak. sebab beri separuh kasih sayang awak pada saya. walaupun saya tak tahu sejauh mana awak sayang dan perlukan saya. bagi saya, saya sentiasa perlukan awak,dan tak pernah terdetik sekalipun,di hati dan fikiran saya.nak buang awak dari hidup saya.itu takkan pernah terjadi.


saya cuma nak tanya sesuatu pada awak ? adakah apa yang saya rasa, awak turut merasa ? :'(


muhd safwad b rahim, jika satu hari nanti awak berhenti mencintai saya. izinkan saya katakan sekarang yang saya terlalu sayang dan mencintai awak . jika satu hari nanti awak tinggalkan saya, izinkan saya katakan sekarang saya sentiasa ingin ada di samping awak,di saat susah dan senang.jika satu hari nanti awak tak perlukan sya lagi, izinkan saya katakan sekarang, saya sentiasa perlukan awak menjalani hari-hari saya dan menceriakan setiap detik kehidupan saya.jika awak pergi sebelum saya, izinkan saya katakan sekarang,yang saya akan bawa cinta awak di mana pun syurga saya pijak,dan di mana pun neraka saya di campak.


dan jika benar ini semua akan terjadi,izinkan saya,memohon maaf dari hujung kaki hingga hujung rambut atas segala kesilapan yang saya pernah lakukan pada awak.halalkan makan dan minum saya yang saya guna dari duit awak. ikhlaskan segala kasih sayang dan pengorbanan yang awak buat untuk saya.terima kasih benarkan saya menyayangi,menjaga,dan menjadi sebahagian dari hidup awak .


apa yang telah saya berikan untuk awak,saya halalkan.segala kesilapan awak,saya maafkan.segala keputusan yang terbaik untuk awak,saya relakan .
mencintai seseorang tak bermakna memiliki dirinya, tak memiliki dirinya tak bermakna berhenti mencintainya.
semasa saya menulis semua ini, tipu kalau saya tak titikkan sezarah airmata sekalipun kerana semuanya datang dari hati saya yang ikhlas.dan semasa awak membaca semua ni,saya harap awak faham segala-galanya.


yang paling penting,awak faham yang budak kecil dan kurus ini terlalu sayangkan awak lebih dari apa pun.sanggup menempuh apa sekalipun demi membuktikan sayangnya kepada muhd safwad b rahim .








OLD // NEW
Black Moustache