Story | About | Goodies | Friends
Disclaimer
 photo DSC_0107_526F672Cdddd_zps15f1cb66.jpg

Here, Nad's Adnan Official Blog
Having a Great Day Stalker.

Big Claps
Template: Bubu Lalola
Basecode: Aina Syaza
Editor: Nad's Adnan
shout here
This ! Follow me on

( All Right Reserved | Protected )


18 feb 2012


seharian aku dengan fad. :) perghhhhhh.best gile.dia sweet,baik,caring and sporting sgt.
dah la. baju warna sama,merah-merah.macam sweet couple kot .tp tuhlah,sayangnya hmm~aku dengan dia kawan je. :( 
dan hari ni jugak lah,firsttime,aku nangis depan dia. bodohhhhhhh nyeeeeeeeeeee >.<
tak boleh tahan kott. sedih giler time tuh.
aku tanya dia macam mana status aku dan dia sekrg ni?kawan or couple.dia boleh cakap "kita kawan je lahh"


OMG !!!!!!!!!!!!! (broken heart)
time dia cakap macam tuh,aku terus lepas genggaman tangan dia.aku tak tahu kenapa aku tersentap gilee~maybe,aku dah lama tunggu dia dan aku sayang dia, lebih dari aku sayangkan diri aku sendiri.sebab tu aku tersentap.kalau boleh aku nak je menjerit time tuh.semua benda yang dekat dengan aku. aku nak baling,aku nak hempas.


tapi di sebabkan sayang. aku diam,aku pendam,aku tahan. aku try sembunyikan rase sakit hati aku dengan pura pura tersenyum depan dia.aku ingat lagi,dan aku takkan pernah lupa.! aku cakap dekat dia. yang aku akan tunggu dia sampai dia terima aku. aku JANJI !!
tibaa-tiba aku pandang wajah dia,aku nampak air mata dia bergelinang. ya allahhhhhh!!!!!


aku dah buat dia menangis. sumpah,aku takde niat nak buat dia sedih. cepat-cepat aku lap air mata dia.sebab aku tak boleh tengok dia macam tuh.dan aku TAK NAKKKKKKKKKK ~
aku sayang kau biyy,ya allah ! jangan nangis depan aku lagi sayang. tolongggg lah.
aku minta maaf .aku buat kau nangis.sedangkan aku dah janji dengan kau,aku tak kan biarkan kau menitiskan sezarah air mata sekalipun kecuali air mata kerana gembira :'(
ampunnn kan aku biyyyyyy !!!


aku nak kau tahu,aku happy sangat hari ni.bila kau ada di samping aku. sumpah aku bahagia sayang. dan cuma kau yang mampu buat aku happy macam tuh.takde yang lain mampu happykan aku. sama macam kau !
AKU JANJI AKU AKAN TUNGGU KAU ! AKU JANJIIIIIIIII  ♥ 


OLD // NEW
Black Moustache