Story | About | Goodies | Friends
Disclaimer
 photo DSC_0107_526F672Cdddd_zps15f1cb66.jpg

Here, Nad's Adnan Official Blog
Having a Great Day Stalker.

Big Claps
Template: Bubu Lalola
Basecode: Aina Syaza
Editor: Nad's Adnan
shout here
This ! Follow me on

( All Right Reserved | Protected )


I Love You
                                                 

dia muhd safwad bin rahim. comel kan dia :)
                umur dia 17,muda setahun dari aku. tapi aku lebih kecik dari dia. pergghh malu gile :3
                tapi peduli apa aku :").ermm, dia nie kuat sangat merajuk.tapi aku tak pernah give up pujuk dia.
dia tengking aku,marah aku,aku diam,aku sabar je.
sebab aku sayang dia,hormat dia,dan aku sunyi kalau dia takde.haaa
.peppps~aku nak bagi tahu something ni.aku sebenarnyakan....ermmmm.ermmmm.ermmm
aku sebenarnya ,erm .aku nak kat fad,aku sayang fad,aku cinta fad, aku rindu fad, aku nak peluk fad,
,aku nak fad jadi HAK aku sampai aku mati.aku taknak dia tinggalkan aku :'(
aku sayang kau doeeeee :'(  tolong lahhh faham aku.aku tak tahu nak bagi tahu kat kau macam mana lagi.
kita selalu gaduh, time gaduh tuh la yang paling aku takut. sebab kau selalu cakap bukan-bukan.
seolah-olah kau nak aku pergi dan kau nak tinggalkan aku.
aku happy dengan kau fad,setiap hari aku mesti nak dengar suara kau, cara kau ketawa,cara kau merajuk,
cara kau bermanja.sumpahhhh~aku tak boleh lupakan kau.
jangan tinggalkan aku bieyy,pleaseee ~walaupun kau gantung relay kita sebagai kawan je sekarang.
but iloveyousomuch fad and i never leave you. i'm promise.





// NEW
Black Moustache